ГАРАНТІЯ ДІЄ ПРИ ДОТРИМАННІ НАСТУПНИХ УМОВ ОФОРМЛЕННЯ:
- правильне і чітке заповнення оригінального гарантійного талона із зазначенням найменування моделі, дати продажу і печатки фірми-продавця в гарантійному талоні та відривних купонах;
- наявність оригіналу квитанції (чека), що містить дату покупки. Постачальник залишає за собою право на відмову в гарантійному обслуговуванні в разі ненадання вищезазначенних документів, або якщо інформація в них буде неповною, нерозбірливою, суперечливою.
ГАРАНТІЯ ДІЄ ПРИ ДОТРИМАННІ НАСТУПНИХ УМОВ ЕКСПЛУАТАЦІЇ:
- використання приладу в суворій відповідності з інструкцією по експлуатації;
- дотримання правил і вимог безпеки.
ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ:
- механічні пошкодження;
- недотримання умов експлуатації або помилкові дії власника;
- неправильне встановлення, транспортування;
- стихійні лиха (блискавка, пожежа, повінь тощо), а також інші причини, що знаходяться поза контролем продавця і виробника;
- потрапляння всередину приладу сторонніх предметів, рідин, комах;
- ремонт або внесення конструкційних змін неуповноваженими особами;
- використання приладу в професійних цілях (навантаження перевищує рівень побутового застосування);
- підключення приладу до живильних, телекомунікаційних та кабельних мережах, що не відповідають Державним Технічним Стандартам;
- на прилади, що працюють від батарейок, в разі роботи з невідповідними або виснаженими батарейками;
- на опломбовані прилади в разі пошкодження пломби.
Ця гарантія надається виробником на додаток до прав споживача, встановленим чинним законодавством, і ні в якій мірі не обмежує їх.
ПОВЕРНЕННЯ
У разі, якщо придбаний товар Вам не підійшов, Ви можете повернути або обміняти товар згідно зі ст. 9 "Закону про захист прав споживачів" протягом 14 днів від дати покупки при дотриманні умов повернення
УМОВИ ОФОРМЛЕННЯ ПОВЕРНЕННЯ
- дотримані терміни - 14 календарних днів з моменту придбання товару;
- обладнання не має пошкоджень або слідів використання, монтажу;
- обладнання у повній комплектації, збережена упаковка, ярлики, наклейки;
- наявність товарного чека/видаткової накладною/гарантійного талона;
- наявність заповненої форми повернення товару.
Перед відправкою обладнання на повернення рекомендуємо звернутися до сервісного центру: 0800-308-838
Надіслати нам обладнання можна за наступними реквізитами:
- м. Київ, Нова пошта №66
- одержувач: ФОП Варініченко М.Г.
- тел. +380639601308.
Доставка товару до 5 кг, включно, здійснюється за рахунок покупця. Після оформлення заявки на ремонт/повернення товару, ОБОВ'ЯЗКОВО зателефонувати нам і передати номер відправлення (ТТН), якщо його не вказали при заповненні заявки. Інші відправлення не можуть бути отримані і передані до Сервісного Центру.
В разі виникнення технічних питань, звертайтеся в підтримку
ЯК ПЕРЕДАТИ ОБЛАДНАННЯ НА ПОВЕРНЕННЯ
Київ
Інші міста
- зв'яжіться з нашим сервісним центром;
- відправте товар в наш сервісний центр перевізником "Нова Пошта";
- заповніть форму-заявку на повернення товару із зазначенням номера товарно-транспортної накладної (ТТН) відправки. Це суттєво прискорить процедуру повернення.