• Технічна підтримка: 0800 308-838
  • Відділ монтажу: 0800 201-705
  • Відділ продажів: 0800 208-991БЕЗКОШТОВНО
  • м. Київ, просп. С. Бандери, 13-в

Відділ продажів:

0

Технічна підтримка

Ми надаємо технічну підтримку виключно нашим клієнтам, які експлуатують обладнання, придбане в авторизованих дилерів, виробників Tecsar.

Увага: швидкість обробки Вашого запиту безпосередньо залежить від правильного формулювання проблеми.

А також: від складності питання і необхідності його передачі до відділу розробки та іншим компетентним підрозділам.

Увага: будь ласка, перш ніж звертатися до нас вивчіть керівництво користувача, FAQ (часто задаються) і розділ «Навчальні матеріали».

Посилання на актуальні керівництва користувача, ви можете знайти в картці товару на нашому сайті. Також, ми приймаємо побажання і запити щодо вдосконалення функціоналу продукту в електронному вигляді.

Пн-Пт: 09:00 - 18:00
Сб: 10:00 - 17:00
(крім державних свят)
ДЛЯ ЯКІСНОГО Й ОПЕРАТИВНОГО ВИРІШЕННЯ ПИТАННЯ НЕОБХІДНО:
  • вказати модель і серійний номер пристрою;
  • чітко сформулювати питання;
  • описати послідовність дій;
  • докласти скріншот помилки, щодо якої виникає питання (для звернень поштою).
РІШЕННЯ МОЖЕ БУТИ ВІДКЛАДЕНО АБО ПИТАННЯ МОЖЕ БУТИ НЕ ВИРІШЕНЕ, ЯКЩО:
  • недостатньо інформації для вирішення питання;
  • в зверненні зазначено опис декількох проблем (питань) не зв'язаних між собою;
  • не надано доступ до вашого пристрою по Web інтерфейсу;
  • неможливо повторити описану проблему на аналогічній конфігурації обладнання;
  • питання містить нецензурні, або образливі вирази;
  • питання не належить до компетенції відділу технічної підтримки;
  • питання не належить до функціонала даного обладнання.
ПИТАННЯ ЩОДО НАЛАШТУВАННЯ ОБЛАДНАННЯ

Технічна підтримка надає:

  • консультації з встановлення та налаштування обладнання, виявляються в обсязі керівництва по налаштуванню, за умови підключення пристрою за умовчанням;
  • надання покрокових інструкцій у вигляді технічних бюлетенів на основі офіційного керівництва користувача;
  • рекомендації по типовим проблемам, що виникають при налаштуванні.

Технічна підтримка не може допомогти:

  • з налаштуванням обладнання програмами віддаленого доступу (Teamviewer, AnyDesk) і їх аналогами;
  • діагностикою обладнання програмами віддаленого доступу; віддаленим налаштуванням конфігурацій обладнання по Web інтерфейсу; консультаціями по обладнанню інших виробників, які не представлені компанією «Secur Інтеграція»;
  • консультаціями по обладнанню яке було придбано у неавторизованих дилерів або завезено на територію України неофіційно.
ПИТАННЯ ОНОВЛЕННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Технічна підтримка надає:

  • посилання на актуальні прошивки, ви можете знайти в карті товару на нашому сайті;
  • посилання на актуальні прошивки, ви можете знайти в карті товару на сайті виробника;
  • допомогу в пошуку потрібної прошивки, за запитом на електронну пошту.

Технічна підтримка не може допомогти:

  • віддаленим оновленням обладнання користувачів;
  • усуненням проблем пов'язаних з некоректною установкою оновлень;
  • виявленням і вирішенням проблем /причин, пов'язаних з некоректною установкою оновлень, на об'єкті користувача;
  • відновленням обладнання після невдалого оновлення пристрою.
ПИТАННЯ ПО ПОМИЛКАХ РОБОТИ ЗАЯВЛЕНИХ ФУНКЦІЙ

Технічна підтримка надає:

  • допомогу у вирішенні помилок, що виникають в процесі експлуатації або на початкових етапах запуску об'єкта;
  • консультативну допомогу в пошуку та усуненні причин, що викликали некоректну роботу обладнання;
  • діагностику з метою встановлення факту помилки в роботі обладнання. Виявлена помилка, в залежності від складності, усувається у процесі діагностики або у наступних оновленнях.

Технічна підтримка не може допомогти:

  • з помилками пов'язаними з установкою обладнання (видаються тільки загальні рекомендації відповідно до керівництва з експлуатації);
  • з помилками в підборі обладнання;
  • з несумісністю обладнання.
СКИДАННЯ ПАРОЛІВ НА ОБЛАДНАННЯ TECSAR

Спосіб 1

Обладнання починаючи з 2018 року для IP камер, і відеореєстраторів, скидається в Сервісі. Реєстратори та камери Tecsar Lead і Uniview скидаються цим способом.

Спосіб 2

Обладнання придбане до 2018 року скидається спеціальним кодом. Для отримання коду, потрібно створити запит по електронній пошті в службу технічної підтримки, з наступним змістом:

  • Тема листа: «скидання пароля, стара форма»;
  • Зміст листа: назва компанії; серійний номер реєстратора або камери; поточна дата на пристрої;
  • Прикріпити фото документа, що підтверджує покупку устаткування (чек, накладна, рахунок, квитанція).

Скидання за правильно оформленою заявкою проводиться протягом однієї доби!

Примітка. Якщо у вас відсутні документи про придбання товару, то операція скидання пароля в сервісі з видаленням всіх даних на жорсткому диску буде платна.