Ми надаємо технічну підтримку виключно нашим клієнтам, які експлуатують обладнання, придбане в авторизованих дилерів, виробників Tecsar.
Увага: швидкість обробки Вашого запиту безпосередньо залежить від правильного формулювання проблеми.
А також: від складності питання і необхідності його передачі до відділу розробки та іншим компетентним підрозділам.
Увага: будь ласка, перш ніж звертатися до нас вивчіть керівництво користувача, FAQ (часто задаються) і розділ «Навчальні матеріали».
Посилання на актуальні керівництва користувача, ви можете знайти в картці товару на нашому сайті. Також, ми приймаємо побажання і запити щодо вдосконалення функціоналу продукту в електронному вигляді.
ДЛЯ ЯКІСНОГО Й ОПЕРАТИВНОГО ВИРІШЕННЯ ПИТАННЯ НЕОБХІДНО:
- вказати модель і серійний номер пристрою;
- чітко сформулювати питання;
- описати послідовність дій;
- докласти скріншот помилки, щодо якої виникає питання (для звернень поштою).
РІШЕННЯ МОЖЕ БУТИ ВІДКЛАДЕНО АБО ПИТАННЯ МОЖЕ БУТИ НЕ ВИРІШЕНЕ, ЯКЩО:
- недостатньо інформації для вирішення питання;
- в зверненні зазначено опис декількох проблем (питань) не зв'язаних між собою;
- не надано доступ до вашого пристрою по Web інтерфейсу;
- неможливо повторити описану проблему на аналогічній конфігурації обладнання;
- питання містить нецензурні, або образливі вирази;
- питання не належить до компетенції відділу технічної підтримки;
- питання не належить до функціонала даного обладнання.
ПИТАННЯ ЩОДО НАЛАШТУВАННЯ ОБЛАДНАННЯ
Технічна підтримка надає:
- консультації з встановлення та налаштування обладнання, виявляються в обсязі керівництва по налаштуванню, за умови підключення пристрою за умовчанням;
- надання покрокових інструкцій у вигляді технічних бюлетенів на основі офіційного керівництва користувача;
- рекомендації по типовим проблемам, що виникають при налаштуванні.
Технічна підтримка не може допомогти:
- з налаштуванням обладнання програмами віддаленого доступу (Teamviewer, AnyDesk) і їх аналогами;
- діагностикою обладнання програмами віддаленого доступу; віддаленим налаштуванням конфігурацій обладнання по Web інтерфейсу; консультаціями по обладнанню інших виробників, які не представлені компанією «Secur Інтеграція»;
- консультаціями по обладнанню яке було придбано у неавторизованих дилерів або завезено на територію України неофіційно.
ПИТАННЯ ОНОВЛЕННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Технічна підтримка надає:
- посилання на актуальні прошивки, ви можете знайти в карті товару на нашому сайті;
- посилання на актуальні прошивки, ви можете знайти в карті товару на сайті виробника;
- допомогу в пошуку потрібної прошивки, за запитом на електронну пошту.
Технічна підтримка не може допомогти:
- віддаленим оновленням обладнання користувачів;
- усуненням проблем пов'язаних з некоректною установкою оновлень;
- виявленням і вирішенням проблем /причин, пов'язаних з некоректною установкою оновлень, на об'єкті користувача;
- відновленням обладнання після невдалого оновлення пристрою.
ПИТАННЯ ПО ПОМИЛКАХ РОБОТИ ЗАЯВЛЕНИХ ФУНКЦІЙ
Технічна підтримка надає:
- допомогу у вирішенні помилок, що виникають в процесі експлуатації або на початкових етапах запуску об'єкта;
- консультативну допомогу в пошуку та усуненні причин, що викликали некоректну роботу обладнання;
- діагностику з метою встановлення факту помилки в роботі обладнання. Виявлена помилка, в залежності від складності, усувається у процесі діагностики або у наступних оновленнях.
Технічна підтримка не може допомогти:
- з помилками пов'язаними з установкою обладнання (видаються тільки загальні рекомендації відповідно до керівництва з експлуатації);
- з помилками в підборі обладнання;
- з несумісністю обладнання.
СКИДАННЯ ПАРОЛІВ НА ОБЛАДНАННЯ TECSAR
Спосіб 1
Обладнання починаючи з 2018 року для IP камер, і відеореєстраторів, скидається в Сервісі. Реєстратори та камери Tecsar Lead і Uniview скидаються цим способом.
Спосіб 2
Обладнання придбане до 2018 року скидається спеціальним кодом. Для отримання коду, потрібно створити запит по електронній пошті в службу технічної підтримки, з наступним змістом:
- Тема листа: «скидання пароля, стара форма»;
- Зміст листа: назва компанії; серійний номер реєстратора або камери; поточна дата на пристрої;
- Прикріпити фото документа, що підтверджує покупку устаткування (чек, накладна, рахунок, квитанція).
Скидання за правильно оформленою заявкою проводиться протягом однієї доби!
Примітка. Якщо у вас відсутні документи про придбання товару, то операція скидання пароля в сервісі з видаленням всіх даних на жорсткому диску буде платна.