• Технічна підтримка: 0800 308-838
  • Відділ монтажу: 0800 201-705
  • Відділ продажів: 0800 208-991БЕЗКОШТОВНО
  • м. Київ, просп. С. Бандери, 13-в

Відділ продажів:

044 53-81-575
0

Весь запропонований нами товар проходить 3 рівня контролю якості: у виробника, під час вступу на наш склад і передпродажний контроль. Тому придбане у нас обладнання буде служити вам довгі роки. Але будь-яка техніка може зламатися, тому ми надаємо свою власну гарантію. Це означає, що в разі поломки обладнання, ви звертаєтеся безпосередньо до нас або наших представників. Ремонтувати техніку буде наш власний сервісний центр, тому ми можемо гарантувати мінімальні терміни ремонту при максимальній якості. Краще ніж ми, ніхто не може знати обладнання, що виробляється або постачається нами.

Термін гарантійного обслуговування товару залежить від конкретного товару і вказаний в його картці в розділі "Характеристики". Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування є заповнений гарантійний талон з печаткою продавця. У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування, будь ласка, зберігайте гарантійний талон на протязі всього терміну експлуатації товару.

ЩОБ ЗДАТИ ОБЛАДНАННЯ В СЕРВІС, НЕОБХІДНО:
  • зв'язатися з сервісним центром: 0-800-308-838;
  • відправити нам обладнання можна за наступними реквізитами: м. Київ, Нова пошта №66, одержувач: ФОП Варініченко М.Г. тел. +380639601308. Доставка товару до 5 кг. включно, здійснюється за рахунок покупця;
  • після оформлення заявки на ремонт/повернення товару, ОБОВ'ЯЗКОВО зателефонувати нам і передати номер відправлення (ТТН), якщо його не вказали при заповненні заявки. Інші відправлення не можуть бути отримані та передані в сервісний центр;
  • заповнити форму-заявку на ремонт обладнання;
  • надати гарантійний талон або товарний чек;
  • описати максимально докладно причину несправності (старайтеся уникати загальних фраз, наприклад "Не працює");
  • надати обладнання обов'язково в чистому вигляді і без встановленого пароля (якщо це передбачено обладнанням).

У разі виникнення технічних питань, звертайтеся в підтримку

РІШЕННЯ МОЖЕ БУТИ ВІДКЛАДЕНО АБО ПИТАННЯ МОЖЕ БУТИ НЕ ВИРІШЕНЕ, ЯКЩО:
  • В результаті діагностики сервісний центр визначає, чи дотримані гарантійні умови експлуатації, чи не здійснювалося самостійне втручання. Ремонт вважається не гарантійним і платним, за порушення гарантійних умов експлуатації обладнання або не надані гарантійні документи.
  • Термін діагностики та гарантійного ремонту зазвичай становить 7 календарних (5 робочих) днів з моменту надходження до сервісного центру, але в будь-якому випадку не більше 14 календарних днів. У разі відсутності необхідних комплектуючих у постачальника на складі, термін збільшується на кількість днів необхідних для їх поставки (до 14 днів) або на термін, індивідуально узгоджений з клієнтом.
  • Обов'язково подбайте про збереження даних і конфігурацій перед здачею обладнання, самостійно зробивши резервні копії даних і конфігурацій, оскільки при деяких роботах втрати інформації не уникнути.
  • Обладнання можна отримати назад у визначений час роботи сервісного центру, за наявності у клієнта квитанції, але тільки після отримання повідомлення про завершення заявки.
  • Якщо обладнання не забрали протягом 10 календарних днів з дати сповіщення клієнта про завершення заявки (за допомогою SMS, телефонним дзвінком або e-mail), сервісний центр має право надати рахунок клієнту за зберігання обладнання у розмірі 10 грн на добу. Якщо ж обладнання не було забрано клієнтом протягом 90 календарних днів, сервісний центр може розпорядитися ним на свій розсуд, попередньо повідомивши клієнта по SMS, в цьому випадку претензії з боку клієнта не приймаються.