• Технічна підтримка: 0800 308-838
  • Відділ монтажу: 0800 201-705
  • Відділ продажів: 0800 208-991БЕЗКОШТОВНО
  • м. Київ, просп. С. Бандери, 13-в

Відділ продажів:

044 53-81-575
0

Весь запропонований нами товар проходить 3 рівня контролю якості: у виробника, коли потрапляє на наш склад і передпродажний контроль. Тому обладнання, яке ви придбали у нас буде служити вам довгі роки. Але будь-яка техніка може зламатися, тому ми надаємо власну гарантію. Це означає, що, у разі поломки обладнання, ви звертаєтесь безпосередньо до нас або наших представників. Ремонтувати техніку буде наш власний сервісний центр, тому ми можемо гарантувати мінімальні сроки ремонту при максимальній якості. Краще ніж ми, ніхто не може знати обладнання, що виробляється або постачається нами.

Термін гарантійного обслуговування товару залежить від конкретного товару і вказаний в його картці в розділі "Характеристики". Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування є заповнений гарантійний талон з печаткою продавця. У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування, будь ласка, зберігайте гарантійний талон протягом всього терміну експлуатації товару.

Щоб здати обладнання в сервіс, необхідно:
  • Зв'язатися з сервісним центром;
  • Заповнити форму-заявку на ремонт обладнання;
  • Надати гарантійний талон або товарний чек;
  • Описати максимально докладно причину несправності (старайтеся уникати загальних фраз, наприклад "Не працює");
  • Ннадати обладнання обов'язково в чистому вигляді і без встановленого пароля (якщо це передбачено обладнанням).

Заповнити форму-заявку на ремонт обладнання

У разі виникнення технічних питань, звертайтеся в підтримку

Зверніть увагу на правила підготовки і передачі обладнання:
  • В результаті діагностики сервісний центр визначає, чи дотримані гарантійні умови експлуатації, чи не здійснювалося самостійне втручання. Ремонт вважається не гарантійним і платним, за порушення гарантійних умов експлуатації обладнання або не надані гарантійні документи.
  • Термін діагностики та гарантійного ремонту зазвичай становить 7 календарних (5 робочих) днів з моменту надходження до сервісного центру, але в будь-якому випадку не більше 14 календарних днів. У разі відсутності необхідних комплектуючих у постачальника на складі, термін збільшується на кількість днів необхідних для їх поставки (до 14 днів) або на термін, індивідуально узгоджений з клієнтом.
  • Обов'язково подбайте про збереження даних і конфігурацій перед здачею обладнання, самостійно зробивши резервні копії даних і конфігурацій, оскільки при деяких роботах втрати інформації не уникнути.
  • Обладнання можна отримати назад у визначений час роботи сервісного центру, за наявності у клієнта квитанції, але тільки після отримання повідомлення про завершення заявки.
  • Якщо обладнання не забрали протягом 10 календарних днів з дати сповіщення клієнта про завершення заявки (за допомогою SMS, телефонним дзвінком або e-mail), сервісний центр має право надати рахунок клієнту за зберігання обладнання у розмірі 10 грн на добу. Якщо ж обладнання не було забрано клієнтом протягом 90 календарних днів, сервісний центр може розпорядитися ним на свій розсуд, попередньо повідомивши клієнта по SMS, в цьому випадку претензії з боку клієнта не приймаються.

Якщо під час гарантійного терміну виріб, який був куплений у нас, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований у авторизованому центрі - ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

1. Гарантія діє при дотриманні умов оформлення:
  • правильне і чітке заповнення оригінального гарантійного талону з вказанням моделі, дати продажу, печатки фірми-продавця і підпису представника фірми-продавця у гарантійному талоні і відривних купонів;
  • наявність оригіналу квитанції (чека), який містить дату покупки. Постачальник залишає за собою право на відмову в гарантійному обслуговуванні у разі ненадання вищевказаних документів, або якщо інформація в них буде неповною, нерозбірливою, суперечливою
2. Гарантія діє при дотриманні наступних умов експлуатації:
  • використання приладу у суворій відповідності до інструкції з експлуатації;
  • дотримання правил та вимог безпеки.
3. Гарантія не включає:
  • періодичне обслуговування, встановлення, налаштування приладу вдома у власника, а також природне зношування.
4. Випадки, на які гарантія не поширюється:
  • механічні пошкодження;
  • недотримання умов експлуатації або помилкові дії власника;
  • неправильне встановлення, транспортування;
  • стихійні лиха (блискавка, пожежа, повінь тощо), а також інші причини, що знаходяться поза контролем продавця і виробника;
  • потрапляння всередину приладу сторонніх предметів, рідин, комах;
  • ремонт або внесення конструкційних змін неуповноваженими особами;
  • використання приладу в професійних цілях (навантаження перевищує рівень побутового застосування);
  • підключення приладу до живильних, телекомунікаційних та кабельних мережах, що не відповідають Державним Технічним Стандартам;
  • на прилади, що працюють від батарейок, в разі роботи з невідповідними або виснаженими батарейками;
  • на опломбовані прилади в разі пошкодження пломби.
5. Ця гарантія надається виробником
  • на додаток до прав споживача, встановлених чинним законодавством, і жодною мірою не обмежує їх.